poniedziałek, 2 lipca 2012

Kolory lata/ summer colors

... znalazły się na LOsie na piątkowe wyzwanie na Scrapujących Polkach. Wytyczne podała Karmeleiro:
* wykorzystanie jakiejś mokrej techniki: mgiełki, farby, embossing na gorąco- do wyboru; ja wykorzystałam akrylówki, białą i turkusową oraz embossing
* kolor turkusowy; użyłam farby oraz papierów w tym kolorze... aczkolwiek cień na moich powiekach też podpada :P
Zapraszam Was do wspólnego scrapowania!!!
Tu możecie zobaczyć LOsy naszej zdolnej załogi :))


Na scrapie znalazło się zdjęcie mojej i mojej Ali :))
Oprawiłam je w bajecznie kolorowe i radosne papiery Echo Park- Summer Days i Little Girl (uwielbiam te kolekcje :D ). Idealnie pasowały mi do polkowego wyzwania (kolor turkusowy kojarzy mi się zdecydowanie z latem ;)) oraz do słownego wyzwania na blogu Bird is the Word, a owym słowem jest "colors" (u mnie w polskim wydaniu :P ).
Tym razem nieco zmieniłam mój styl i obyłam się bez gniecenia papieru... ale warstwy zostały ;)












Dziękuję Wam baaaardzoo za odwiedziny  :***  :***  :***
I życzę udanego weekendu!!!

11 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Ciekawie jak zawsze :)
zapraszam do zabawy http://tworypysi.blogspot.com/2012/07/pochwale-sie.html

Barbara pisze...

Wow!!!! kolory świetne...fajnie to wygląda na tym ciemnym tle :)

Lizzyc pisze...

HI.. This looks amazing! I love the black pen lines around the embellishments and the paint splots on the dark background.. a fabulous layout, and thanks for joining in at BITW!

Unknown pisze...

my kind of style..funky,doodling and bright! thanks for playing along at BITW

Ania pisze...

Ekstra! Nawet bez gniecenia te Twoje skrapy są mega przestrzenne...

Torill pisze...

Just love this!!
The layers, and colors! Amazing!
Thank you for joining BITW

Agnieszka pisze...

Ciemny kolorek, tego jeszcze nie było, taki nocny klimat przez to trochę, ale dzięki temu tym bardziej wzrok lgnie do kolorku :)

just another day pisze...

Cool layout love the splatters and the layers ...thanks for joining BITW!!

Lolô Artesanato pisze...

I love it!
tks for playing along with us at Bird is the word
xx
Leila

frutti pisze...

Tło tego layoutu wygląda jak przejrzyste niebo w ciepłą, letnią noc. Przepiękna praca.

Wendy pisze...

Hi There! Not sure if you noticed, but you won the COLORS challenge over at BITW. Congratulations! When you have a moment, please email me with your mailing address at birdteam2011@yahoo.com to collect your prize!