niedziela, 15 kwietnia 2012

Zwiedzamy....

... czyli dwa LOsy w temacie drogi :))
Pierwszy- wg najnowszej, dzisiejszej mapki (#204) Creative Scrappers :))
Wykorzystałam kolekcję This and That Graceful- Echo Park- bajecznie kolorową i radosną... jest to coś, co lubię najbardziej :)) Do tego tło pomalowałam medium-gloss i spryskałam je wielobarwnym brokatem w spray'u, co na zdjęciach oczywiście ledwie widać... :( Całość jest oczywiście wielowarstwowa i zapełniona dodatkami wszelakimi :D
Na zdjęciach jest moja skromna osoba :P  Zdjęcia zostały zrobione w Tatrach, w 2008 roku.


Tu możecie zobaczyć prace naszej kreatywnej załogi.
Zapraszam Was do wspólnego mapkowania!!!










Drugi scrap powstał na najnowsze wyzwanie na Scrapujących Polkach :))
Wytyczne są mojego autorstwa ;)  otóż LO ma być w kolorystyce biało- szaro- czarnej; inne kolory też mogą się pojawić, ale jedynie pod postacią dodatków i to w ograniczonej ilości, kolorowe za to ma być zdjęcie. Dodatkowo na scrapie muszą znaleźć się stemple. Nic trudnego, sama przyjemność :))
Wyzwanie trwa do 19.04.2012r.
Tu możecie zobaczy,ć prace naszego Polkowego zespołu :))
Zapraszam Was do wspólnej zabawy!!!




LO również jest w temacie drogi, ale tej, którą chciałabym odbyć ;)  Na zdjęciu jest jedna z bajecznie kolorowych uliczek La Paz w Boliwii :))   (źródło zdjęcia). Oprawione jest oczywiście w papiery białe, szare i czarne z odrobiną kolorowych. Do tego tona stempli- Lemonade- sponsora naszych kwietniowych wyzwań :D








Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i że o mnie pamiętacie :***   :***   :***
Życzę Wam spokojnej niedzieli!!!

12 komentarzy:

Berberis pisze...

Świetne scrapy!!!!
Uwielbiam, za kolor i warstwy!!! Nawet jeśli nie mają zbyt wielu kolorów - tak jak ten ostatni :)

Matilde pisze...

Oba świetne, ale ten drugi rzucił mnie na kolana!!!

izachica111 pisze...

Bardzo ładne scrapy -przyjemnie się je ogląda.

noomiy pisze...

masz tak unikatowy styl, że aż jestem zachwycona! Świetne scrapy! :)

Ala M. pisze...

cudne jak zawsze :)

elaolsz pisze...

Jestem zachwycona Twoimi pracami. Kolory żyją.

Oleander pisze...

Kasiu, świetne! :*

frutti pisze...

Ten drugi widziałam już na SP, ale za to pierwszy widzę po raz pierwszy. Świetne prace! Można w nieskończoność się na nie gapić.

Lejdi pisze...

to niesamowite jak bardzo charakterystyczny styl masz. bosko. zarąbiste jest to szalenie kolorowe foto w czarno-białej oprawie

Michelle pisze...

Jakie piękne! Jakie energetyczne! Jakie kolorowe!

Bea pisze...

napuchacisz kolorowo i zawsze cudnie!

Anna Baldwin pisze...

oba sa genialne, pierwszy jest rewelacyny i powalil mnie na kolana!