środa, 31 marca 2010

Odświeżam :D

Daaaaawno nie miałam TAKICH zaległości....... teraz jedyne, co mogę zrobić, to je powoli nadrabiać :)
Na pierwszy ogień idzie scrap zrobiony wg
tej mapki Primy... jakby nie patrzeć, to moja praca "raczej" odbiega od zamierzonego kształtu ;) w przeciwieństwie do scrapa Ani ;)
Tak w ogóle, to scrap zaczął nabierać kształtu właśnie u Ani, pomiędzy herbatkowaniem i pogaduszkami :P a został dokończony już w domu i to po tygodniu... wena mnie opuściła ;)







Ponownie bawiłam się tekturą, papierami (Collage Press ze Scrap.comu i About Spring i Marie Antoinette- ILS i akrylówkami (które koooocham... ale o tym już chyba wspominałam ;)) embossem, stemplami, tuszami (latarniowymi oczywiście :)) kwiatkami wachlarzowymi i primy, naklejkami, ćwiekami (ze Scrap.compeelu), tasiemkami i długopisem czarnym oczywiście :D
20.03. odbyło się spotkanie naszej wesołej kompaniji kujawsko-pomorskiej :D :D :D
A na nim miała miejsce wymiana niespodziankowo-wiosenna :D
Ja wylosowałam cudny zestaw autorstwa Caro :)))







Mój nieco krzywy królas przypadł Ani :)))



Do królaska dołączyłam też takową karteluchę :)


Buziole dla wszystkich tuzaglądaczy :*** :*** :***

Życzę baaaardzo słonecznej i ciepłej środy!!!

10 komentarzy:

Gosik pisze...

świetny scrap, bardzo dynamiczny, wesoły i kolorowy :)

AniaManiA pisze...

Aj low królas. Wiesz, że mi przypadł do gustu od pierwszego spojrzenia. SCrapy Twoje wszystkie jak jeden mąż są cudne i mają te wielką zaletę, ze są megaśnie kolorowe - lubię to.

u Alojka pisze...

ach, fajniste rzeczy robicie

JaMajka pisze...

Bardzo przyjemna kompozycja i dodatki jak cukiereczki :)

Anna Zaprzelska pisze...

Noooo wreszcie jesteś! Ja to wszystko widziałam, macałam - jest cudne!!!! A królisia kocham ale mój synulek mi go kochać za często nie daje:)

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaki zachwycający scrapik...bardzo mi się podoba:)światecznie pozdrawiam:)

cyga pisze...

świetny wosoło-słodki scrapek

aventia pisze...

Kolorowo i wesoło - jak to u Ciebie :)))
Wesołych świąt! :)

shiraja pisze...

ależ wiosennie u ciebie, super :)
Zyczę Radosnych i cieplutkich Świąt

bossanova pisze...

ale cudny ten króliczek!!!a skrap super wesoły!!! poprawia humor! :D