poniedziałek, 8 marca 2010

Domowędrujący wpis lutowy :)

Wpis lutowy do mojego wędrującego z półki na półkę albumu :)
Tym razem były takie oto wymagania:
-serce
-conajmniej 3 warstwy ( coś mi nie poszło... nie miałam koncepcji na warstwowy wpis... ;))
-krople (jest... jedna... ;) nie pasowały mi do wpisu :))
-stempel
Jak to już u mnie- bawiłam się kolorami (ulubione tusze i papiery oraz foliowe dodatki z
tego sklepu :))

Dochodzę do wniosku, że nie lubię bawić się kilkoma zdjęciami... ciężko mi zgrać je ze sobą... ;) układ nie wygląda tak, jak bym sobie tago życzyła :P i jak lubię najbardziej :D




Baaaardzo dziękuję, ze mnie odwiedzacie i zostawiacie ślad po sobie :*** :*** :***

Życzę Wam udanego początku tygodnia oraz wielu scrapowych pomysłów i miłych niespodzianek :*** :*** :*** (to tak przy okazji Dania Kobiet :P )

11 komentarzy:

AniaManiA pisze...

Mnie tu wszystko pasuje i tak mi się podoba. Nie widzę żadnych uszczerbków, co więcej mogę szczerze powiedzieć SUPERR wpis!

Nowalinka pisze...

Fajnie wszystko połączyłaś, podobają mi sie kolory, wesołe, to znaczy, że u Ciebie w sercu wiosna :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Świetny wpis !!!
Czyli moje wytyczne nie były takie straszne !!!!

u Alojka pisze...

"serdeczna" mapka jest super, ciekaw prace.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie

madebyviva pisze...

świetny wpis!
to mi w tym miesiącu nie wyszło z warstwami a nie Tobie - ja tu widzę gdzieniegdzie 4-ry! :-)

Anna Zaprzelska pisze...

Fajnie to wszystko razem wygląda. I TE kolory!

shiraja pisze...

bardzo wesoły i kolorowy wpis, a tego nam teraz trzeba, bo za oknami szaro buro i ponuro... pozdrawiam cieplutko

Ludkasz pisze...

bardzo wiosenny wpis:)aż się cieplej zrobiło:)

bossanova pisze...

jak cukiereczek :))) świetne te harmonijkowe kwiaty!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Dodajecie skrzydeł!!!
:*** :*** :***

jaz lee pisze...

so soft colour palette. shhhwweeet!
luv,jaz