niedziela, 21 lutego 2010

Słodziakowy lift :D

Forumowy scraplift równolegly z edycji Michelle. Jest to lift tej pracy Tary Anderson.
Format ok. 23x23 cm... zdecydowanie niestandardowy, ale jakoś tak wyszło ;)
Pierwszy raz użyłam
Victoriany i muszę przyznać, że cudownie się na niej pracuje :) aż byłam zdziwiona, że udało mi się ją wpasować w mojego scrapa... który do delikatnych i romantycznych nie należy... :D
Muszę dodać, ze nad scrapem siedziałam jakieś 3 godziny... robienie wachlarzowych kwiatków z bloku technicznego z embossem na krawędzi nie jest łatwe... :)








Jakiś czas temu (wiem... ociągałam się... :P ) dostałam taki oto zestawik wyróżnień od Berberis
Bardzo, ale to bardzo, bardzo Ci dziękuję :***






A przekazuję je wszystkim duszyczkom, które tu zaglądają i które ja odwiedzam :D Częstujcie się :***
Dziękuję za odwiedziny i wszelkie ślady, jakie po sobie zostawiacie :***
Życzę Wam baaardzo słonecznej niedzieli!!!

16 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Jak egzamin?
Myślałyśmy o Tobie :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Przekroczyłam dozwolony czas o 0,5 sekundy...
Ale co tam... będę nadal próbować :D nie pozbędą się mnie tak łatwo :P

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Twoje trudy się opłaciły - kwiatki wyszły cudnie, jak zresztą cały skrap :)

Zielona pisze...

Świetny scrap!! Kwiatuszki ładniutko wyszły :) :)

Martyna pisze...

Ależ słodko! Super!

Berberis pisze...

Słodka, wiosenna praca!!! świetny scrap!!!

JaMajka pisze...

Poproszę kurs łopatologiczny wykonywania wachlarzowych kwiatków z embossem :D Super wyszły :)

Gosik pisze...

świetny scrap, pasiak uroczy^^

immacola pisze...

super te kwiatki :) a piesek to faktycznie słodziak :)

Caro-ART pisze...

Śliczny scrap a Homer cudny jak zawsze :)

Ludkasz pisze...

uroczy!!!

Barbara pisze...

podziwiam za te roztekowe kwiatuszki :) śliczny jest :)

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaki uroczy!

Anna Zaprzelska pisze...

Warto było się trudzić - boskie te kwiaty wyszły!

bossanova pisze...

Ależ przecudny, przesłodki scrap! I te kwiatki wachlarzowe :OO Cudo!

Unknown pisze...

Faktycznie słodziak !!!
Świetny scrap !