piątek, 26 lutego 2010

Ratunku! Pomocy!... czyli liftowo :P

Ostatnio coś mnie ciągnie do wiekszych form niż ATC czy kartki :) To pewnie przez to, że przez jakiś czas nie robiłam tradycyjnych scrapów... teraz nadrabiam zaległości :D
Ponownie lift równoległy :)
ten scrap Carol wybrała do liftowania Viva :D
Znowu bawiłam się wachlarzowymi kwiatkami, embossem, btokatem i tuszami (oczywiście ze
Scrap.comu- miają zdecydowanie najbardziej soczyste barwy na świecie :)) no i długopisem (bo ja kocham ramki wszelakie :))
Na zdjęciu moja kuzynka walcząca dzielnie w moim psem (wtedy czteromiesięcznym :P ) :D






Baaaardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa- motywują do pracy :*** :*** :***
Życzę Wam słonecznego weekendu!!!

8 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Fajny, wesoły kolorowy, podoba mi sie :)

cyga pisze...

Jaki radosny, kolorki rewelacja, ażnie chce się oczu odwaracać, bo za oknem szaro

Ludkasz pisze...

bardzo radosny scrap:)

Wypisana pisze...

jak kolorowo (:

Barbara pisze...

może się powtórzę,ale rozetki mnie zachwycają,dzięki za wskazówki,jak sobie z nimi radziesz :) buźka :*

JaMajka pisze...

Cierpliwie czekam na kurs wykonywania embossowych wachlarzowych kwiatków!!! Serio mówię :)

Anna Zaprzelska pisze...

Świetny! Dużo się tu dzieje, no i kwiatki wachlarzowe - boskie!

Fioletowe poddasze pisze...

Świetne te Twoje scrapy!