niedziela, 14 lutego 2010

Album zimowy... lekko zaciapany :DDD

Album zimowy na konkurs Scrap.comu i forum Scrappassion :DDD
Format 15x15 (okładka 16x16), razem 6 kart z fotkami z Zakopca z sylwestra 2007/2008 :))
Na początku moja koncepca była nieco inna od tego, co powstało ostatecznie... miał być po prostu biały i puchaty... jak śnieg ;) A wyszło, co wyszło ;)
Nie mogłam się oprzeć upchnięciu wszystkich moich ukochanych, żarówiastych kolorów XD szczególnie pod postacią bossskich papierów Collage Press- Sugar Plum ze
Scrap.comu, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia :D Do tego goszła gaza, różowa i biała akrylówka (i korektor... jak biała się skończyła, a jak na złość w papierniczym też nie było... ;)), ozdobne, świąteczne kalki, z których wycinałam śnieżynki (na zdjąciach ledwo widoczne... ale to pewnie wina moich zdolności fotograficznych ;)), kwiatki, guziole, naklejki, taśma filcowa, emboss, brokat, kryształkowe ćwieki, crackle i glossy, tochę tekturowych elementów oraz biały i czarny długopis... chyba wszytko... :D
Mój zaciapany album zimowy :DDD

Okładka (jeszcze przed dziurkowaniem :))






























Zadek :D

I moja śnieżka z masy solnej pokryta glossy i limonkowym brokatem ze Scrap.comu


Albumowe karty są pooddzielane tekurowymi kartami na journaling :)

Dlatego jest on taki grubiutki ;)

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa oraz życzę Wam cudownej niedzieli!!! :***

14 komentarzy:

Barbara pisze...

jaki on słodko parchaty i pocieszny..i te wszystki drobiazgi i drobiażdżki dodają mu uroku.Gdybyś zrobiła go całkiem na biało to nie byłabyś ty!! a tak jest w 100% Katharinkowy!!!

Lena Wz pisze...

Cudny! Bogaty w piękne dodatki, które dodają wzbogacają klimat zimowy! Chciałabym go pomacac... :*

Ludkasz pisze...

bardzo radosny:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

He, he... Gdyby zima wyglądał tak, jak w Twoim albumie, to byłoby cuuuudownie ;)

malflu pisze...

świetne podejście do tematu zimy, kolorowo i radośnie - bardzo mi się podoba...trzymam kciuki

Rybiooka pisze...

Widać że zima nie jednego koloru jest :) A może Ty wczoraj na Myślęcinku malowałaś na śniegu ?
Pozdrawiam

Hogata pisze...

Ale grubasek :D oj napracowałaś się przy nim, bardzo wesoły - ociepliłaś zimę :)

bossanova pisze...

Kto powiedział, że zima nie może być kolorowa?? Twój album jest najlepszym przykładem, że może!!! :))

Gosik pisze...

śliczny!! te kolorki i dodatki, jest ich cała masa i tworzą zgrabną całość. normalnie się chyba do Ciebie na jakiś kursik zgłoszę ;)

Humorzasta pisze...

Zapaćkany konkretnie, ale aż miło. Ocieplił zimę, może stąd ta odwilż...

Margot pisze...

Cudny grubasek! Szkoda, że zima nie jest taka kolorowa :(

JaMajka pisze...

Super pomysł z tą gazą :) I moje ulubione kluczyki ze Scrapińca!
Zapraszam do mnie na bloga do tablicy :)

Anna Zaprzelska pisze...

To przyszłam napisać, że właśnie dziś go zmacałam - CAŁEGO - jest fantastyczny!!!!!

marta pisze...

Cudo, po prostu cudo!!! Kopara do dołu a jęzor do kolan :P :P