wtorek, 30 kwietnia 2013

Moja bestia i jej ulubione zabawki ;)

... czyli scrap na najnowsze wyzwanie C.S.I.- case file no. 69  :))

Na scrapie znalazło się zdjęcie mojej bestii rozbrajającej prezent gwiazdkowy :D  Oprawiłam je w kilka kolekcji papierów Echo Park: "For the Record 2- Documented", "So Happy Together", "Playground" i "Dots & Stripes- Metropilitan", do tego czarna akrylówka, biała mgiełka (praktycznie niewidoczna...), frabka Shimmerz- Angel Wings (pomalowałam nią błękitne chorągiewki na girlandzie), embossowane stemple, kwiaty, perły, dżety, naklejki, sznurek i crackle.


Tu możecie zobaczyć prace naszego zespołu :))
Zapraszam do zabawy, nagrody czekają!!!

Paleta i wytyczne (wystarczy spełnić po dwie):









Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny
 i życzę udanego długiego weekendu :***

10 komentarzy:

Ewa Kierzek pisze...

Uwielbiam, uwielbiam, UWIELBIAM!! :D

maj. pisze...

Niesamowita bestia...Niesamowita!!!

Denise van Deventer pisze...

Super page Kasia and such sweet photo's! So love your layering and details! Fabulous page! ;-)

Anonimowy pisze...

Hello there I am so delighted I found your blog page, I really
found you by error, while I was researching on Google for something else, Anyhow I am here now and would just like to say thanks a lot
for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
go through it all at the minute but I have bookmarked
it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more,
Please do keep up the excellent work.

Feel free to visit my web site ... badania jakościowe

lin_ka1 pisze...

Obejrzałam sobie Twoje scrapy i wymiękłam. Dzieje się na nich tak dużo, że trudno mi wszystko połapać za jednym zamachem. Taka warstwowość dla mnie jest "trudna", ale ogromnie cieszy oko.

Michelle pisze...

Piękny, ileż się tu dzieje!

LauraVi pisze...

Love love your creations!
vive-lavi

Misiówa i Spółka:-) pisze...

genialne

Olga Siedlecka pisze...

Wyborny scrap!

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

訂倉地區寫字樓出租當代商務中心獨立主機虛擬代理獨立主機虛擬一級訂倉地區網頁中文一級