czwartek, 4 kwietnia 2013

I am a Scrap Friends Guest Designer :))

Excited to share that I'm a Guest Designer at Scrap Friends blog!!!

Jakiś czas temu znalazłam się wśród zwycięzców ich mapkowego wyzwania (#10), a nagrodą jest właśnie gościnne projektowanie :)) 
I tym oto sposobem znalazłam się w doborowym towarzystwie ;)

Na scrapie znalazło się moje zdjęcie, zrobione zimą 2009 roku. Jest dość jasne, więc idealnie wpasowało mi się w cukierkową kolekcję "So Noted"- Carta Bella. Do tego gesso, pasta strukturalna (kwiaty i motyle), brokat, przeszycia w dużej ilości, embossowane stemple, kwiaty, guziki, dżety, szpilka, nieco filcu, klamerka, sznurek i taśma papierowa.


Mapka
Tu możecie zobaczyć wszystkie prace :)) 









Dziękuję pięknie za odwiedziny :***

4 komentarze:

Unknown pisze...

po prostu wymiekam, ja to moze i balaganie na moich scrapach ale Ty to znowu wyskakujesz z ramy!!!! trojwymiar to za malo jak dla Twoich prac, chyle czola i bije poklony, scrap REWELACYJNY, jak zwykle zreszta!!!!!

Matilde pisze...

Świetny! I jak zwykle full of energy :)

Nowalinka pisze...

Gratuluję :)
Cudny scrap a zima na nim prawdziwie ciepła i kolorowa :)

K.C. pisze...

Super warstwowiec!