piątek, 12 października 2012

We love the beach!!!

Czyli ja i moja bestia rządzimy na plaży :P Zdjęcie zostało zrobione w czasie tegorocznego, sierpniowego urlopu, który spędzaliśmy tam, gdzie zwykle... ;)
Okazją do jego wykorzystania było moje wyzwanie na Scrapujących Polkach . Wymyśliłam sobie, że na LOsie ma znaleźć się bibuła (pod postacią tła, lub jego części, albo kwiatu), girlanda oraz brokat. A że ostatnio w moje ręce wpadły boskie papiery Echo Park- Sweet Day, to postanowiłam się do nich dopasować... i zrobić bibułowo- gniecione tło, które dodatkowo spryskałam limetkową i błękitną mgiełką oraz brokatem. 

Zapraszam Was do wspólnej zabawy z bibułą!!!







Dziękuję wam pięknie za odwiedziny :***
I życzę udanego piątku!!!

2 komentarze:

jolutka123 pisze...

Fantastyczny scrap, piękne wspomnienie lata:))

JaMajka pisze...

Uwielbiam Twoje wesolutkie scrapy, jak paczka cukierków <3