piątek, 9 grudnia 2011

Świąteczny...

... tydzień mamy na Scrapujących Polkach :)) I takie też jest wyzwanie Anai- świąteczne.
Na scrapie miały znaleźć się minimum trzy bombki (mam- tekturowe, oklejone papierem i postemplowane) oraz fragment tekstu kolędy lub piosenki świątecznej (u mnie jest fragment jednej z moich ulubionych kolęd "Pójdźmy wszyscy do stajenki :)). No i oczywiście scrap musiał byś utrzymany w świątecznym klimacie- mi baaardzo pomogły w tym cudne papiery Przytulne Święta- The Scrap Cake :))
Na zdjęciu jestem ja w wieku pięciu lat :D

Zapraszam Was do wspólnego świętowania!!!
Zabawa trwa do 15.12.2011 :))
Tu możecie zobaczyć prace naszej zdolnej załogi.









Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny :*** :*** :***
I życzę udanego weekendu!!!

16 komentarzy:

maj. pisze...

Cudny świąteczny scrap!!!

Ania Komenda pisze...

coś pięknego; te warstwy oszałamiają; bardzo się cieszę, ze niedługo będziemy współpracowac bo robisz papierowe cuda na tych LOsach

Ludkasz pisze...

Piękny scrap:) Ile tu warstw....bardzo mi się podoba:)

Ala M. pisze...

Twoje LO zapiera dech w piersiach! Jeśli chodzi o tworzenie warstw - jesteś bezkonkurencyjna!!! Pomysł z ramką rewelacyjny, tworzy piękną oprawę Twojego scrapa.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniałe warstwy, tym razem przeszłaś samą siebie ;)

Bellaidea pisze...

Patrzac na Twoja prace mam nadzieje ze Karola bedzie co roku dodrukowywac te papiery, o nowej kolekcji na kazde swieta nie wspominajac bo to chyba oczywiste.
Piekna praca, powinnas ja oprawic i powiesic!
Jesli zrobilam Ci poprzednio "smaka" na Candy koniecznie zajrzyj raz jeszcze, tym razem to Moje Winter Candy :)

Unknown pisze...

Piekny i bogaty scrap.
:*

Barbara pisze...

aj...znowu tak ładnie,warstwowo,bogato...

justi pisze...

przepiękny...ile cudownych warstw i dodatków. Przytulne Święta w Twoim rękach nabrały innego zupełnie charakteru. A bombeczki...kapitalne. Dziękuję za inspiracje bo napewno je wykorzystam.
A co do ulubionej kolędy...Dlaczego mnie to nie dziwi, że jedna z najradośniejszych właśnie kolęd jest Twoją ulubioną...hm...
;)

agea happiness pisze...

fajniutki scrap:)

Aida Domisiewicz pisze...

Przepiękny!!! Uwielbiam Twój styl, te warstwy szczególiki są za każdym razem zachwycające!

Anonimowy pisze...

oh i love that one, so many layers, great job :D
xo Felicitas

Ella Swan pisze...

This is so beautiful! Just love those Scrap Cake papers!!

Katrina pisze...

Kolejny przykład na to, że warstwowanie jest dobrze na wszelkie okazje... cudowny scrap! :)

Rydia pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem ,scrap jest cudowny!

Lakuna pisze...

przepiękna kompozycja