sobota, 3 grudnia 2011

Mróz...

... to temat wyzwania scrapowego na Scrapujących Polkach, które zaproponowała nam Vaniellie :))
Na scrapie miały się naleźć:
- śnieżynki,
-coś iskrzącego (brokat w ilościach hurtowych- w spreju :)) i
- kolor biały.... czyli pierwszorzędna zabawa :D
Na LO znalazł się mój Homer w swoim pasiastym niczym u Freddy'ego Krugera sweterku (wydziergała moja ciocia :* )
Papiery to oczywiście Echo Parki- Winter Time :))

Zapraszam Was gorąco do Wspólnej zabawy!!!
Macie czas do 8.12.2011 :))









Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i
ślady, które po sobie zostawiacie :*** :*** :***

Życzę Wam udanego weekendu!!!

20 komentarzy:

Justt pisze...

jak zwykle powalający! Ta 'przestrzenność' zawsze mnie zachwyca!

cecyliarodzinaidom pisze...

Piękna, mroźna zima na kartce.Pozdrawiam.

Martyna pisze...

fantastyczny!!!

Monia pisze...

Świetny! Bardzo fajny efekt daje obrysowywanie wycinanek, są wtedy bardziej Twoje :)

Matilde pisze...

Cuuuuudnyyyyy!!!

maj. pisze...

Piękny! Uroczy! Fantastyczny!!!!!

Tusia pisze...

Czy już mówiłam, że uwielbiam twoje scrapy?? :))

Ludkasz pisze...

świetny!!!

Yvette pisze...

Ale cudny ten scrap - jest biało, bo zimowo - jednocześnie kolorowo i kontrastowo - świetnie!!

nimucha pisze...

Bardzo lubię klimat, jakie tworzysz na scrapach. Kolejny świetny!

JaMajka pisze...

Genialny :) I to zdjęcie <3

CarmenAlice pisze...

cudeńko :)

Ala pisze...

Kolejny świetny! Super!:) Jednak najbardziej podoba mi się bałwan;P Buziaki;*** (muszę zobaczyć go na żywo, bo zdjęcie nie oddaje efektu:P)

justi pisze...

bardzo fajny, mroźny ale i kolorowy świat. Bałwanek rozbrajający a całość pięknie skomponowana i te warstwowania...ech...cudo.

chica111 pisze...

Super !
Pięknie !
Brawo !

Mizia pisze...

Każdy kolejny Twój skrap wywołuje mój niezmienny podziw! :O

Mia pisze...

Cudowny !!!! Wszystko świetne, kolory, forma, układ, a psiaczek boski !

Rydia pisze...

Świetny LO , iście zimowo - mroźny,bardzo mi się podoba :)

Przeglądałam Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem , Twoje LO są niesamowite mają takie ilości warstw co według mnie jest ogromną sztuką!
Nie wspomnę już o barwach i radości płynącej z tworzenia .Wielkie brawa jestem oczarowana i regularnie będę zaglądać !
Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie :)

Katrina pisze...

Kolejny piękny scrap! Uwielbiam te Twoje warstwy! :D I kolorki jak zwykle cudne...

zuzanka-czaruje pisze...

Fantastyczny scrap, meeega pozytywny i pełen radości - cudne detale :)