poniedziałek, 7 listopada 2011

Dzielimy się śmiechem :)))

A dokładniej Ania, Ewelina i Ja :D
Inspiracją do powstania scrapa było wyzwanie słowne na Bird is the Word (jeszcze z września... czyli nieco się spóźniłam z publikacją scrapa ;)) i mapka- sketch#173 Creative Scrappers- oczywiście po mojemu przerobiona :)






Bawiłam się brystolem, kropczastymi papierami z Galerii Rae, pisakiem czarnym, dziurkaczami, stemplami, embossem, tuszami latarniowymi, ćwiekami (te naj :)), rubonsami, guzikami, brokatem, kwiatkami primowymi, sznurkiem i tekturą :))

Dziękuję Wam za odwiedziny i
wszystkie ciepłe słowa :*** :*** :***

18 komentarzy:

Ania Komenda pisze...

kolejny świetny LO; i bez podpisu bym zgada, ze to Twój; bardzo lubie ten kolorowy styl podkreslony na czarno; taki wesoły bałagan :)

Oleander pisze...

Uuuuwielbiam! No i cudnie się smiejesz :) słychać nawet jak się patrzy na te zdjęcia i skrapa. Super!! :*

Joanna Oborska pisze...

Śliczny! Cudnie uhahany i rozbrykany :)

Kropelka pisze...

Swietny scrapeusz:D :d
Buzia sama sie smieje gdy patrze na niego:)
Pozdrawiam:)

justi pisze...

Któż inny mógłby stworzyć coś tak cudownie radosnego jak nie Ty
W każdym milimetrze Twojej pracy jest tyle radości i uśmiechu, że potrafisz w magiczny sposób rozświetlić "taki sobie" dzień. Dziękuje :))

maj. pisze...

Cudo!!!!!! Po prostu cuuuudoooo!!!!!

Justt pisze...

świeeetny!!!

Madzioza pisze...

Uwielbiam Twoje scrapy! Jestem Twoją wierną fanką:)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Świetny scrap. I piękne uhahane buzie :)

Ania pisze...

Rewelacyjny! Poprawił mi humor ;) Zdjęcia niesamowite :D

Anonimowy pisze...

Ale wesoło!!!Super.Pozdrawiam.

truskawkaM pisze...

zakochana jestem w Twoich Lo:)

Ludkasz pisze...

kipi energią:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Świetny. Taki trochę komiksowo-filmowy. Radosny!

Niebiesko_Oka pisze...

Łał!!!
Co za eksplozja kształtów i kolorów!
Niesamowity efekt trójwymiarowości :D.
tyle się tu dzieje, nie można oczu oderwać ;).

Bea pisze...

wspaniała energia! super praca!

Rom-a pisze...

bossssskie scrapy, ja jestem w tej dziedzinie zielona

JaMajka pisze...

Cudo :) Radość strzela jak fajerwerki :) I te Twoje dodatki, mistrzunio :)