sobota, 6 lutego 2010

Bajkowy wpis :P

Wpis do wędrownika Michelle z 19-tej edycji :)) Tytuł "Magia"... z 3 tygodnie zastanawiałam się jak ugryźć temat... nic mi nie przychodziła do głowy... Oświeciło mnie jak oglądałam Wall-e'ego :P Kocham bajki Disneya :DDD Zdecydowanie jest w nich magia :) nie znam osoby, której by się nie podobały :D
Wpis fioletowy- jakoś ten kolor kojarzy mi się z magią, do tego "trochę" błysku: brokat i crackle do decu- ogólnie trudno uchwycić na zdjęciu... ale może komuś uda się dojrzeć ;)







Dziękuję wszystkim tuzaglądaczom za wszystki ciepłe słowa (dają niezłego kopa do dalszej pracy :)) i życzę udanego weekendu :DDD

16 komentarzy:

Ludkasz pisze...

uroczy:)

madebyviva pisze...

śliczny :-)

Barbara pisze...

Ja też uwielbiam te baje...i odkąd moja mała zaczęła chodzić do kina jestem przeszczęśliwa bo mam pretekst żeby zobaczyć jakąś bajkę :) a wpis do albumiku pomysłowy i kolorki takie magiczne..

Rybiooka pisze...

No ładny :) a moje wyzwanie odnalazłaś?

Gosik pisze...

śliczny wpis, magia Disneya jest ponadczasowa :D

Anna Zaprzelska pisze...

Idzie niebo ciemną nocą....
Szkoda, że go nie pomacam.

Unknown pisze...

Błyszczy się pięknie !
Magiczny wpis !

Enthia pisze...

Wpis bardzo ładny.
Jak dla mnie to bajki Disneya są bardzo magiczne... Piękna i Bestia... Albo Kubuś Puchatek...

Oleander pisze...

Fajne :) A magia faktycznie jakaś fioletowa. Mi jeszcze nawet ta biała magia kojarzy się z czernią :)Pozdrawiam!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ale mi słodzicie... :P
:*** :***

Rybko, wyzwanie znalazłam... trochę to zajmie ;)

lin_ka1 pisze...

Kiedyś nie znosiłam fioletów. Dalej trudno mi się do nich przekonać, ale Twój bajkowy scrap istotnie ma w sobie coś magicznego.

Peninia / Gosia pisze...

Piękny i pełen bajkowej magii wpis.Cudo!!!Ciepło pozdrawiam:)

shiraja pisze...

świetna interpretacja

nannala pisze...

zajrzyj proszę do mnie - chcę Ci umilić wtorek :)

Joanx pisze...

Pięknie wygląda!
Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

Berberis pisze...

świetna praca!!! Podobaja mi się te faktury, brokacik - wszystko fajnie wygląda i współgra!
****
i zapraszam do mnie po wyróżnienia :)