niedziela, 11 listopada 2012

W pionie...

...czyli moje wyzwanie na Scrapujących Polkach. Tym razem wymyśliłam sobie, że scrap ma mieć format A4, a do tego jego kompozycja ma być pionowa oraz mają znaleźć się na nim kwiaty. Nic skomplikowanego, sama przyjemność :))
Na moim LOsie ponownie znalazło się moje zdjęcie, które oprawiłam w te same papiery, co wcześniej, czyli Pink PaisleePhantom i Hocus Pocus (leżały na wierzchu, a nie miałam natchnienia poszukiwać innych :P).









Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny :***
I zapraszam do wspólnej zabawy!!!

13 komentarzy:

Matilde pisze...

Piękny scrap!

frutti pisze...

Energia jak zawsze daje po oczach :) Zdjęcie na scrapie jest fenomenalne. Dziękuję za odwiedziny i słowa wsparcia. Buziaki xoxox

jolutka123 pisze...

Odwiedziny u Ciebie zawsze powodują u mnie wielki uśmiech, scrap niesamowicie radosny i bardzo ciekawe to tło, pozdrawiam:))

Karmeleiro pisze...

Na tym i na poprzednim scrapie masz takie fajne, wesołe, zwariowane zdjęcie! No i ten Twój charaksterystyczny smaczek w LOSach, które robisz!

Joanna Oborska pisze...

Cudownie szalony! I piękny!

elpimpi pisze...

Świetny!!! Extra detale! :-)

maj. pisze...

Scrap cudny! Ładniutko mu z tym tłem! Zdjęcie szalooone!!!

hania739 pisze...

Śliczny :))

VERONICA pisze...

beautiful!

ArtIs pisze...

Niesamowity, energetyczny scrap! Super!!!

Majka Moller pisze...

Świetny scrap, tyyyyle pięknych szczegółów i jaka energia! :)

Denise van Deventer pisze...

Wow...so love the bright colours just popping off the dark background! Gorgeous layout and again the layering us just superb!

Olga Siedlecka pisze...

Ale energetycznie!