piątek, 10 lutego 2012

W kropki...

... "Przeprowadzka" w wykonaniu Puszystej :)
Moja króliczka miała to do siebie, że nie lubiła za bardzo siedzieć w klatce... dlatego co jakiś czas ewakuowała się z niej wraz z całym swoim dobytkiem, sianem i trocinami, pod biurko lub fotel :D  Dzielnie wszystko przenosiła w pyszczku... i wyglądała przy tym jak przerośnięta mysz :P 
Zdjęcia Puszystej oprawiłam w kropczaste papiery Echo Park, które idealnie pasują do zdjęć i sytuacji ;)
Do tego "trochę" mediów i dodatków... po więcej zapraszam Was na bloga CraftHouse :))











Dziękuję Wam pięknie, że mnie odwiedzacie :***  :***  :***
I życzę Wam baaardzo udanego weekendu!!!

7 komentarzy:

Barbara pisze...

Niezwykle inteligentne zwierzątko ...Widocznie lubiła podróże :)) skrap jak zwykle zachwyca warstwami,kolorami...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zawsze zadziwia mnie przestrzenność Twoich skrapów, tak jest i tym razem. Świetny skrap :)

Matilde pisze...

Jak zwykle tyyyyyle się tu dzieje :))

maj. pisze...

I cudne, cudne szczególiki!!!!!

Tusia Lech pisze...

Uwielbiam te twoje warstwowania i kolorki :)

Katrina pisze...

Kolejny rewelacyjny scrap! A zdjęcia przesłodziakowe... :)

Mia pisze...

jak zwykle pełna kolorów i energii praca!!! Cudna króliczka !! Ja miałam aż dwie piękne króliczki :))