sobota, 15 października 2011

Ptaki :))

... to temat wyzwania scrapowego na Scrapujących Polkach, który zaproponowała Anai :)) Jego interpretacja należy do Was, byle na pracy znalazły się ptaki :)
U mnie są :) a otaczają mojego brata, stojącego na latarni morskiej w Jarosławcu. Z racji, że zdjęcie jest nadmorsko- wakacyjne, w takiej też kolorystyce zrobiłam scrapa :) woda i słońce... to jest to, co tygrysy lubią najbardziej :D
Zapraszam Was gorąco do wspólnej zabawy!!!
Scrapy możecie robić do 20.10.2011 :)





Bawiłam się ulubionymi Echo Parkami (Summer days i Little Girl), brystolem, dziurkaczami, pisadłami czarnymi, stemplami, embossem (pobawiłam się nawet w embossing na folii od stempli :)), tuszami latarniowymi, guziolami, tekturą, brokatem, naklejkami i ćwiekami :)

Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny :*** :*** :***
Życzę Wam udanego i pełnego słońca weekendu!!!

12 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Cały ten scrap, z białym tłem, czystymi przestrzeniami, zagęszczeniami w niektórych miejscach i poczuciem humoru, to jest to, co nimuchy lubią najbardziej! :)
Boski!

Caro-ART pisze...

Jak zawsze świetna praca :) Pozdrawiam i zapraszam na cukieraski.

Anonimowy pisze...

Bogato zdobiona kartka.Pozdrawiam!

Boei pisze...

Piękna praca, rewelacyjne kolory;)

Nowalinka pisze...

Cudny jest, bajerancki ten scrap i jeszcze te warstwy! :))

Florens pisze...

CUDOWNY! Kolory, warstwy, czarny pisak... kocham to!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny! detale, kolory, dosłownie wszystko wprawia w cudowny, lekki i optymistyczny nastrój :)

OriBella pisze...

Super te warstwy!!! I kolorki:)

justi pisze...

Ale kapitalny scrap. Jasny, radosny i świetnie wyszły te warstwy. Temat uchwycony w super sposób.
Brawo!

Matilde pisze...

Ale powarstwowałaś sobie! Świetne!!!

maj. pisze...

Cudowny, przepiękny, niesamowity!!!!!

fejferek pisze...

bardzo fajny scrap! i gratuluję udziału w kolejnym DT!