sobota, 1 maja 2010

Mały śpioch :D

Ten śpioch, to moje psisko, jak miało jakieś 3 miesiące :)
Dawno nie robiłam z nim scrapów ;)
Zdjęcia dzięki kochanej
Ani :*** (mój aparat postanowił odmówić mi posłuszeństwa ;))






Bawiłam się tekturą (ostanimi czasy jest to moja ulubiona baza :)), papierami ILSowymi oraz Collage Press, akrylówkami, dziurkaczami Fiskarsa, embossem, stemplami, długopisem (uwielbiam takie przeszycia :)), crackle, brokatem, latarniowymi kwiatkami, guziolami itd... ;)

Scrap kolorystycznie dopasowany do palety #3 The Color Room
aaaa... do mapki też ;) ...mniej więcej :P


I coś na osłodę :D

Lena organizuje niespodziankowe rozdawnictwo :D :D :D

Dziękuję za wszystkie odwiedziny oraz ślady, które po sobie zostawiacie :*** :*** :***

Życzę Wam ciepłego i słonecznego długiego weekendu!!!

13 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Och jaki śliczny scrap...zachwycił mnie :)Piękna kolorystyka:)Pozdrawiam słonecznie i zyczę miłego weekendu:)

timboctou pisze...

radosna, piękna praca,świetnie wykorzystałaś koronki, tło genialne, idealny sen pieseczka :)

Rybiooka pisze...

Wiosna ... kolorów wysyp :)
miłego wypoczynku !!!

Nowalinka pisze...

Ale cudny, te kolorki, miodzio! a Śpioch uroczy wielce :)

Gosik pisze...

śliczny, wesoły scrap :)

Anna Zaprzelska pisze...

:*

Fioletowe poddasze pisze...

Cudny!!!

Kasia pisze...

słodziak :)

SrebrnaAkacja pisze...

świetne kolory, szalony klimat. I like it! :) pozdrawiam!

lin_ka1 pisze...

)))))))))))))))) Kto się lepiej bawił? Ty przy scrapowaniu czy psiuńcio na leżakowaniu?

Lena Wz pisze...

Katharinko, dziękuję za udział w moim candy, teraz siedzę i podliczam :-) Wyniki jeszcze dzisiaj.

Scrap cudnie energetyczny! :-)
Pozdrawiam słonecznie :-)

Halina pisze...

Bardzo cieplutki, radosny i wiosenny skrapek. piekny poprostu.

Michelle pisze...

Piękny! I ta śpiąca literka!